AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 1balkizannesi makine temizleyicisi alıyorum. Önce deterjan kısmını güzelce yıkıyorum. Makine temizleyicisinden beze biraz döküp lastiğini siliyorum temizliyorum. Sonra deterjan kısmına döküp boş 60 derecede čalıştırıyorum. 2 ayda bir 3 ayda bir tekrarlıyorum
2bebelianne__ 1balkizannesi marc çiçek kokulu temizleyici aldım geçen makineyi 60 derecede çalıştırdım mis gibi oldu lastıgını de bezle sildim nasıl kir çıktı kapağını da açık bıraktım kokusu çıksın diye
Ozgeersin Ben döktüm ama memnun kalmadım lastik içini hiç temizlemişti. Ve sonradan bıraktığı koku çok kötüydü uzun süre gitmedi.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Ozgeersin Arkasını okursanız temizleyicinin lastiği silmenizi söylüyor bir beze az dökerek:)
Ozgeersin AyPerisiVeGokPrensininAnnesi temizledim zaten okuyarak yaptım hiçbir fark göremedim ama kazan kısmı önemli oraya etki etmiştir.