Arkadaşlar lustral 50 mg kullanıyorum bebeğim 3 aylıktı başladım. İlk göründüğüm doktor emzirebilirsin ilaç süte geçer çok az geçer bu da ishal ya da huzursuzluk yapabilir beynini etkilemez hiç bir sekilde demişti. Sonra göründüğüm doktor bebeğini sütten kes bebeğine zarar verir diyor. Ne yapmalıyım?Genelde lustral emzirirken de kullanılmış hatta gebeyken bile tercih edilmiş diye okudum.Fakat içim rahat etmiyor. Bu durumla karşılaşan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?