Kumsi merhaba bu aylarda az emme meme bırakma gibi durumlar olduğunu öğrenmiştik , meme reddi olarak .. eğer büyük bir kilo kaybımız yok bu yüzden doktorumuz mamaya başlamayalım demişti . Sonra zorla çok acımasını bekleyerek almaya başladı tekrar . Bu ayda özellikle kızım İçin uzun süre açılmama oluyordu . Bu da normal demişti . Eskisi gibi sık sık alımlar azalıp aldıgında ise eskiye göre daha uzun süre alıyordu sütü ..bence sabredin mamaya geçmeyin derim . Ayrıca kendi sütünüzü artırmaya çalışın . Çünkü bizde aynı şeyleri yaşadık . Ama atlattık çok şükür