Yusuiray bizde 15 gün yattık önce kandaki enfeksiyondan daha sonra idrar yolu enfeksiyonundan.antibiyotik tedavisi ile çok şükür tedavi oluyo ama biz sık sık yine idrar kültürü vermiştik çok şükür geçti.çok geçmiş olsun siZin de en kısa zamanda sonuç verir inşallah