Annebebek58 göğüslerin terbiye oluyordur yumuşak olması süt olmadığı anlamına gelmez günde 7,8 kere çişli bez alıyorsanda sıkıntı illa bezin çok dolu olmasına gerek yok çocuğun kilo alımıda normalse mamaya başlama en azından bu şekilde kafana göre başlama çünkü çoğu mamada inek sütü var alerjide yapabilir aylık doktor kontrolüne gidince sor doktor gerek olursa söyler zaten ama ihtiyacı yok gibi bebeğinin