Merhaba. Bebeğim 3 ay 20 günlük 3 gündür çok sık olmas da derinden öksürük kusma ve hapşırma var. Doktora gittiğimizde boğazında bişey yok büyük ihtimalle üşütme değil dedi. Röntgen çekildi gaz kaka var dedi. Bu normal mi kızlar gaz öyle derin öksürük hapşırma yapar mı aynı zamanda bebeğim alerjık. İçim rahat etmedi yarın başka bir doktora randevu aldık. Başına gelen oldu mu sizce bu üşütme mi yoksa gaz ya da alerjı mı. Gaz veya alerjı öksürme yapar mıı🤢🤢🤢