Merhaba anneler önümüzdeki ay 7 aylık olucaz inşallah doktorumuz menejit alışına başlıycam dedi ama fiyatları çok pahalı çok biliyorum 3.4 dozdan olucak dedi doktor unuttum valla ya 3.4 dedi fiyatları nelerdir sevgili anneler eşim de ne gerek bar devlete gidelim devlet yapar diyo dedim defler yapsa hastane niye ücret aldın zaten saglık ocağında yaptırıyoruz herşeyi diye o yüzden size sor ak istedim fiyatlarını