Oğlum 2 yaşında zar zor yemek yiyor. O yemedikçe ben stres yapıyorum gelişemiyor diye. Çok moralim bozuluyor. Yeğenim var bir yaşında hep iştahı çok açıktı. Özeniyorum resmen benim çocuğum neden öyle yemiyor diye 😣 ve çok inat ağzını kitlediyse 1 lokma yemiyor. Ben inat ettikçe o daha çok inat ediyor. Lütfen şunu yaptım iştahı açıldı dediğiniz bir şey varsa söyleyin 😔