susunbebekuyuyo kullanan var mı? kızım 2 aylık 3 numara kullanıyoruz cırtlısını ama şimdi gördüm külot bezi merak ettim memnun musunuz?
Mevacanimkizim susunbebekuyuyo ben bikere almıştım denemek için cırtlı bezle aynı beden almkstim ama o küçük gelmisti rahat edemedi almadım daha
susunbebekuyuyo Esilasel 2 yaşında kızım var çok kolay giydiriyorum minikimde öyle dahamı rahat eder diye düşündüm açıkçası