Annekuzusu7 ah benim de içim kıpır kıpırdı ilk tadım yapacağımız gün evde bayram havası sonra birden içim buruldu stres aldı yerini ama geçiyor diyorlar umarım öyle olur çok isterim iştahla yemeklere saldıran bir bebek olmasını ☺️Henüz 5 gün oldu her seferinde ben kaşıkla yedirmeye çalıştım istemedi dün dayanamadım önüne koydum tabağı başta biraz çekimserdi sonra kaşıkla dişini kaşımaya çalışırken öyle biraz biraz yemiş oldu. Kendisine bırakınca tadabildi en azından. Tabi her yer battı orası ayrı ☺️ Bir süre yeterki yesin tatsın diyip göz yumacağız mecbur ☺️