Geçmiş olsun . doğum şekliniz nasıldı acaba .benim halamdada varmı hiç bişey olmadı normal dogumdu yapardı tabi çok çocuk yaptığı için öyle olmuştu kanca gibi bişey takmışlar di buna rağmen yine aklimamdi yine bebek yaptı ama sıkıntı yok takip edersin bişey olmaz Allah’ı n izniyle