Ne yapsam da bebeğim ağzını açmıyor (7 aylık) zorlamamaya çalışıyorum şu an önemli olan anne sütü/formül süt bunu biliyorum ama geç kalmaktan korkuyorum.Doktorumuz 8.ayda pütürlü şekilde yemeli dedi.Bu aylarda bebeği olan anneler bana yardımcı olabilir mi?Kahvaltı ,öğle yemeği vs saat kaçta olmalı çok mu aç olmalı ek gıda verilirken.
Teşekkür ederim ♥️