21 günlük olduk bugün. Evimizin sıcaklığı enn fazla 23 oluyor. Genelde 21.7-22-8 arası değişiyor. Bazen kısakollu bazen kalın askılı zıbın giydiriyorum üstüne üst penye ve penye yelek, altına da çorap ve patikli pijama giydiriyorum. Saçlı olduğundan şapka giydirmiyorum. Penye battaniyesine sarıyorum. Uyanıkken sadece bacak kısmını, uyurken kundak şeklinde..
Bilmiyorum doğru mu yapıyorum fikir verir misiniz. Siz küçük bebeklerinizi nasıl giydiriyorsunuz? Bir de üşüdüğünü nasıl anlarım?