Gizemaktas benimde öyleydi on gün sonra tekrar gelin dedi 7. Mi 8. Mi gün neydi gittik gördük. İlk gittiğimde doktor küçükken görünmüyor veya bebek tutunamıyor hemen hamilesin diyip seni umutlandırmak istemem demişti çok üzülmüştüm 7-8 gün çok zor geçti ama sonra çok sevinmiştim