hayal_perest baharuraz tabiki yapıyor. Mesela oğlum 4 alttan 4 üstten çıkardı. Aşırı huysuzdu. Şimdide yanlardan çıkarıyor. Hep kucakta huzursuz ağlamaklı
cocomelon33 Mom54554 eyvah eyvah😀😀alt iki diş bir aydır çıkıyor yarı gibi şuan.Üst iki de patlayacak sanki
Peki baharuraz Benim kızım erken çıkardı 3.5 aylıktı kızımın ilk dişi çıktığında 18-19 aylıkken tüm dişlerini tamamladı şu an 23 aylık 🥰
Peki baharuraz teşekkür ederiz 😅diş yani eninde sonunda çıkacak tabi ama ben tam gaz sancısı bitmişken diş huysuzluğu beklemiyordum biraz fazla erken oldu ☺️
Buuseg Mom54554 dişin cıkacağını nerden anlıyoruz acaba oğlum bulduğu herşeyi ağzına sokuyor ayak parmaklarına kadar kemiriyor ve bağıra çağıra böyle koparmak ister gibi :/ diş sancısı mıdır acaba
Mom54554 Buuseg diş çıkacak yeri kabarıyor şişmiş gibi ve sert oluyor , bide salyaları akıyor sürekli eli ağzında olur . Diş kaşıyıcı verin isterseniz
baharuraz Diş krizini atlatmış güzel anneler zaferinizi canı gönülden kutluyorum 🏆 😃darısı benim gibi çeken tüm annelere de Allah yardımcımız olsun ⚔️ Yapacağız 💕 herkese teşekkür ederim güzel yorumlarınız için …