aabcdefaaa Bebeğim iki ayını bitirdi üçüncü ayına girdi gelişimi çok az. 4200 gram sütüm yetmiyor diye mamada veriyorum ama yinede kilo almıyor her gören hiç gelişmemiş daha küçücük diyor doğduğundan beri aynı görünüyor ya. Ne yapmam gerek bilmiyorum
Aydonika aabcdefaaa Acaba mamayı mı az veriyorsun canım CC artır biraz mama içine de çok az bir kaç damla zeytinyağı damlat hem faydalı hemde mamayı çabuk sindirir sık sık yedir
Guligul aabcdefaaa doktorunuz ne diyor nasil yonlendiriyor o onemli. Dogdugu kilosuyla suanki arasinda hic mi fark yok?
susunbebekuyuyo aabcdefaaa 2700 doğan bebekten çok performans beklemeyin 2 yaşında kızım 10.400kg 2700 doğdu oda bizim bebeklerimiz öyle tombiş tombiş bebek olmayacak fiziksel olarak bende zayıftım kızım bana çekmiş siz nasılsınız sağlığı yerinde çiş kaka yeterkiyse kiloya takılmayın
aabcdefaaa Aydonika doyduktan sonra mamayı geri atıyor verdiğim mamaları tam bitmiyor sütumle birlikte içtiği için
aabcdefaaa Pisi çok az kilo alıyor diyor mamayı artır dedi artırdık yine aynı. Mama verdikçe sütümü icmiyor ne yapacam bilmiyorum
aabcdefaaa Guligul var ama çok az doktor bir bebek ne kadar az kilo alabilirse o kadar az almış dedi mamayı artirmami söyledi öyle yapınca sütümü içmiyor. Ve ayrıca mama vermeme rağmen gelişmiyor
Guligul aabcdefaaa farkli bir mama deneyin ve drun dedigi gibi miktari artirin. Elinizde cozum var iste bu kdr sikinti yapmayin 👍
Mucizem21 Benimde bebeğim öyleydi doktordan ziyade çevre baskısı psikolojisi mahvediyor insanı sabredin ek gıdaya geçişte emin olun çok güzel gelişecek 🙏🏻
1Nazende aabcdefaaa Mamadan çok emzirin anne sütü en güzel kilo aldırır sık sık emzirin bide belki minyon bebektir oyuzden fazla almiyodur
Rahimesevda aabcdefaaa her bebeğin gelişimi farklıdır bestlak damlasi var sütü artıyor onu kullanabilirsiniz baya etkisini gören var .