Biz de tam atak donemindeyiz ve hem gece hem gündüz uyku gerilemesi yaşıyoruz. Gunduzleri yarimsar saat uyuyor o da istedigi zaman, yatirdigimda basiyor cigligi aglaya aglaya uyuyor. Bazen sabredemeyecegim gibi geliyor 🤷🏻♀️ atak biter bitmez uyku eğitimi verecegim mecbur 😌