Bu seneki çocuklarda hep böyle olur doktor demiş ablama da, geçen sene pandemiden dolayı kimse kimseye gidip gelmedi dışarıya da cikilmadi şimdi herkes bu sene bu yüzden çok hasta oluyor demiş ki aslında aksine dışarıya çıkarmamak yerine çıkarmak lazım bagisikligi için. Hava koşullarına göre giydirirseniz ve beslenmelerine ek takviye (multivitamin, pekmez ) felan desteklerseniz dışarıya çıkmalarında bir sorun olmaz inşallah, bir de serum fizyolojik ile sürekli burunlarını temizleyin, ben şırınga değil de eşim yeni aldi damla olarak kullanılan, ondan kullandık bizim de sürekli burnu tikaniyordu sonra ateş gripte ceviriyirdu cok şükür onunla düzeldi sizde bence alın ve kullanın, ( multivitamin olarak fulmix tavsiye ederim, ayrıca bir de dış cikariyorlarsa da aşırı hassas oluyor vucutlari ondan da hasta olabilirler)