Deletedmom_105 Kızım 6 ay 4 günlük.. Desteksiz oturmaya meyilli.. Bir kaç saniye duyurup ya arka yada yan taraflara düşüyor. Sizin bebişler kaç aylıkken ve neler yaparak desteksiz oturmaya başladı canımız annelerimiz ❤️
susunbebekuyuyo Deletedmom_105 7 aylıktı oturdu kızım yere koyuyordum yanlarını yastıkla destekliyordum o şekilde alıştı
Tuba Deletedmom_105 büyük oğlum 5,5 aylıkken kendisi kalkıp oturuyordu😳 videosu bile var şok olmuştum. Küçük oğlum 10 aylıkken oturdu☺️
Cydktk 6 aylıkken oturmaya başladı çamaşır sepetine oturtuyoduk kenarlarından kendi tutuyodu kısa sürede bu sayede desteksiz oturabilmeyi başardı😊