11 aylık kızım dünden beri öksürüyor nasıl oldu bu öksürük hiç anlamadım😔 geçen sefer zeytinyağlı sarımsaklı karışımdan ayaklarına sürmüştüm çok iyi gelmişti Şak diye kesmişti öksürüğünü ondan kalanıda buzdolabında saklamıştım dün Bir daha süreyim dedim ama şimdi yine öksürüyor fayda etmedi sanırım:( varmı başka önerileriniz acaba ?