Hanımlar merhaba oğlum bugün 40 günlük oldu, prematüre annesiyim burnumuz tıkalı otribebe, sterimar, grifler kullandık yok görünürde sümük yok ama içinde var aspiratör kullanmıyoruz, buradan doktor Osman beyi önermiştiniz izledim serum suyu ve şırıngayla temizliyor ben de yapacağım ama şırıngaya 100 cc çekip 50 50 veriyor acaba biz prematüre benekler için uygun mu bu miktar yoksa fazla mı korkuyorum siz neler yapıyorsunuz acaba? Rahatça nefes alamıyor oğlum hırıl hırıl