syaby genel bir salgın var çocukları bulan..oğlum 1,5 yaş 3 aydır burun akıntısı var kaç kere doktora gittik yine aynı..Dikkat etmeniz gereken ciğerlerine inmemesi,bunun için de bol bol serum fizyoloji kullanmanız.şırıngayla 2-3 e kadar çekip sıkıp aspiratörüyle çekmenizde fayda var..bir de herkesten sarımsak- zeytinyağını karıştırıp dolapta bi saat bekletip ayak altına sürün diye duyup denedim etki etmişti..uyuduğu odada yarım soğan üzerine karanfili batırıp bırakabilirsiniz rahatlatıyor