ceyhunun_annesi Kızlar başkent karta 500 tl doğalgaz yardımı yatmış çok şükür valla hızır gibi yetişti , gazmatiklerden nasıl alıcaz acaba bilen var mı kredi kartı gibi mı kullanıcaz bunu
Ocak2021 ceyhunun_annesi canım belirli gazmatiklerden fatura üzerine yatırılıyor diye biliyorum. Benimde merak ettiğim şu bu ay 500 lira yattı ama benim dogalgazim 300 lira geldi geri kalan 200 u diğer aylarda kullanabilecekmiyim acaba ?😄 biliyorsan beni de aydınlat
ceyhunun_annesi Deletedmom44 büyükşehir belediyesinin verdiği kart canım ihtiyaç sahiplerine veriyolar daha önce gida yardımı vardı ya artık yok belli dönemlerde karta para yukluyolar her yerde kullanabiliyormuşsun,bende ilk kez aldım daha. @Majesteleri
Deletedmom44 ceyhunun_annesi hımm tmm bende yok o sevindim ihtiyacı olanlar için iyi yapmışlar 500 TL yi
ceyhunun_annesi liyamira geçen ay gıda yardımı için başvuruda bulundum çıktı şükür önce gıda geldi sonra kredi kartı gibi bi kart var başkent kart o onaylandı gittim onu aldım bugün dr karta para yüklenmiş mesaj geldi
ceyhunun_annesi Deletedmom44 aynen canım çok şükür valla iyi oldu bende bilmeyen duymayan varsa diye post açmak istedim ihtiyacı olanlarda başvursun hem yaralara merhem olur
Herneyse_00 ceyhunun_annesi Nerden başvurdunuz acaba bende Ankara’dayik gaz yardımı almak istiyorum ama e devletten önce sosyal hizmetlere başvuru yaziyo onuda beceremedim internetten siz nasıl yaptınız?
ceyhunun_annesi liyamira Allah razı olsun canım valla bilmeyenler varsa diye post açtım ihtiyacı olanlar başvursun geçim çok zor asgari ücretle dönmüyo bi ev aylardır alışveriş yapmadim eşime su yok demeye cekiniyorum valla adam da napacagini şaştı kaldı
ceyhunun_annesi Herneyse_00 canim google baskent kart yardım başvurusu yaz önce ordan başvuru yaptım 153 arayıp ordan da basvurabiliniyomus, gıda yardımı aldım sonra kartı aldım bugün de doğalgaz yattı sosyal yardım alan vatandaşların hepsi yararlanabiliyormuş
ceyhunun_annesi Ocak2021 kullanılabiliyormus canım 😂 benim kartlı doğalgaz o yüzden hepsine alicam faturayla bi isim yok 😂Doğalgaz harici sadece kullanamıyorsun onun dışında diğer aylarda da kullanilyomus yani bana da arkadaş dedi onun yalancısıyım 😂😂 oda merkezi sistemde oturuyo oda nasıl ödeme yapicam ben diye kara kara dusunuyo 😂😂