Bebeğim 10 ay 23 günlük. Hala dişi çıkmadı. Çevreden durmadan sorular geliyor. Kızımı görür görmez hani dişler nerde hee dişler nerde diyolar. Sinir oluyorum. Ne dert oldu bu dişler onlara. Bakın diyorum bunda böyle şaşırılacak ahh vahh edilecek bir şey yok. Geç çıkacak demek ki çıktığı zaman çıkar bişey olmaz diyorum. Allaaah Allaaaah niye böyle acaba bişey yapılamaz mı ki filan diyolar. Ne taktılar dişlere ya, ben bu kadar takmıyorum annesi olarak. Normal değil mi arkadaşlar? Yani bebekten bebeğe değişmez mi bu???