Balkupum2505 Kizlar simdi 18 ay aşımızı olduk ateş düşürücü vermelimiyim yoksa ateş olursami vermeliyim. Korkuyorum bu aşidan ateş olmasindan. Veriyim mi acaba ateş düşürücü 😔
Gamzeburkan Balkupum2505 ateşi olursa verin bence geçmiş olsun nerden oldunuz bizimde bu ay sonu çok agladimi 😞
Deletedmom44 Balkupum2505 ekimin 22 sinde bende yaptırdım canım ateşi çıkmadı ama çok huysuzluk yaptı akşam üzerine doğru bende ozaman calpol verdim bi çay kaşığı gece rahat uyudu istersen bekle akşama kadar
Balkupum2505 Gamzeburkan cok sagolun. Iki kol bi agizdan yapildi. Dünki postlarda genelde ayaktan yapilanda var bunu ozellikle sordum hemsireye yürümesini engeller o yuzden koldan yapalim dedi. Benimki odaya girer girmez basladi zaten aglamaya 😀 sora hemen sakinledi ama
Gamzeburkan Balkupum2505 ya benimkide öyle kapıdan girerken anlıyor hastane olduğunu bende çok endişeliyim bakalım hayırlısı atlatmışsınız siz çok fazla ates yapacağını sanmıyorum korkmayın ☺️
Balkupum2505 Gamzeburkan ayy insallah yapmaz ya atesten cok korkuyorum sizde en kolay sekilde atlatirsiniz insallah
Dorika Ateşi 38i geçmedikçe asla şurup vermeyin çünkü aşıların amacı zaten savaşmasıdır yoksa hiçbir işe yaramaz
Balkupum2505 Dorika vermicem cnm bi tereddütte kaldim korkudan ama 😊 ates olursa veririm artik insallah olmaz