busrada_21 Bebegim 3 aylık geniz akıntısı ve öksürüğü var nasıl geceribilirim doktor bol bol emzir burnunu ac dedi başına gelen var mı
Ruveyd_a busrada_21 aynı bizde öyleyiz geceleri uyuyamiyor sürekli ağlıyor burnunu temizliyorum ama yinede fayda etmiyor
Zaferim Bizimde öyle doğduğundan beri ara ara tutuyor bi doktor alerji dedi biri geniz dedi zaditrn diye bi ilaç var alerji ilacı diyolar ben öyle durumda hemen 3 gün veriyorum geçiyor