Sevgili anneler merhaba,
8 ay 4 günlük bebeğime doktor günde en az 3 öğün ek gıda vermem gerektiğini söyledi fakat aynı zamanda biberonla mama da vermem gerekiyor. Ek gıdadan sonra acıkıp mama yemesi cok uzun sürüyor bebeğimin. 40ı çıkmadan 5.ayına kadar da meme reddi ve biberon reddi yaşadık. Acaba yine böyle bi şey söz konusu mu yoksa acıkmıyo mu diye düşünüyorum. Sizin bebekleriniz ne kadar aralıklarla ek gıda ve süt veya mama alıyor ve ortalama kaç cc içiyor örnek olması açısından yazar mısınız?