yerlersenietipuf Kizlar piyasadan anlayan varmı. Yani çeyrek almak istiyorum uzun vadeli ama 1000 e yaklaştı sizce alsam mı düşer mi çeyrek beklesemmi
Seyma_29_ yerlersenietipuf bi kaç ay öncesi birazda olsa aldım tanıdık kuyumcu demişti sene sonuna 1000 olmasını bekliyoruz diye. Şuan çok yüksek dahada yükselir mi belli olmaz yani.
UraSsmom yerlersenietipuf Gram 520 iken alalım dedik 55 gram falan oluyodu neyse belki düşer dedik almadık gram 600 oldu ne diyim zor iş altın işi valla
yerlersenietipuf Hibou Zuzuuu Miniminnak22 Seyma_29_ ya birikim amaçlı TL elde kalsa nasıl harcandigini anlamıyoruz bile. Zaten hemen bozdurmiycaz ilerleyen senelerde yükselir diye dusnuyoum bir de Türkiye de yükselen bir etin fiyai nerde düşmüş ki geri diye de kendimi rahatlatmaya çalışıyorum ama kara veremedm
Miniminnak22 Dün kuyumcuya sordum düşse bile 950 olur en fazla, daha da düşmez dünyada sorun var dedi
Hibou Biz her ay çeyrek alıp kenara atıyorduk bu son 2 Ay gram aldım çeyrek uçtuğu için. Ama altın yerini unutmaz geri gelir derler
Seyma_29_ yerlersenietipuf aynen öyle para elden uçup gidiyor bende altın olarak değerlendirmeyi seçiyorum ama son zamanlarda almadım hiç. Alma imkanınız varsa alın derim. Düşeceğini hiç sanmıyorum git gide yükselecek gibi
feratlarkupeklergiremez yerlersenietipuf ben hepsini euro yaptım oğluma eğitim sigortası yapıyorum Hollanda’dan. Şirket, Euro 13 lira olacak ocaktan sonra dedi.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi yerlersenietipuf Altın yılbaşından sonra 1000-1100-1200 net görür deniyor. Altın uzun vadede kaybettirmez. Bir daha da düşmez düşse ne kadar düşecek sanki.