Enk33 6 aylık bebeğe kahvaltı diyorsunuz. Onlar zaten o ayda tadımlara başlıyor hepimiz geç başlatmıyoruz çocuğumuzun midesinin kapasitesine göre başlanıyor. Onların şu an yiyebileceği miktar yarım çay bardağı küçücük bebekten ne çok şey bekliyorsunuz. Birde insanları tersliyorsunuz her bebek sizin ki gibi geç başlamak zorunda değil diye kadın eleştirmeden gayet açık ve net bişey yazmış bu terslemeniz neden?