Sizinle yeni öğrendiğim bir bilgiyi paylaşmak istedim. belki bir çoğumuz bilmiyodur. Ben dün yaptım. Pimapenlerde kış ayarı diye birşey varmış. İnternette yazınca videosu cikiyor. Alyan diye bir anahtar lazım. Komsumdan alıp yaptım. Enerji tasarrufu sağlıyor. Şimdi pencereler sımsıkı kapaniyor 🥰