tosuncukannesi Ozge_AyazEfee merhaba yazalı uzun zaman olmuş ama 2 aylık oğlumda alerji gelişti mamayı tadından dolayı yemiyor nasıl yedirebilirim bilginiz var mı
seymabasal Aptamil pregomin as kullanıyorum tat olarak o kadarda iğrenç değil kızım pekmezsiz yani tatlandırmadan 2 günde tabii bol ağlamalı bi şekilde alıştı ( süt ve çoklu besin alerjisi var )
tosuncukannesi seymabasal merhaba yazalı uzun zaman olmuş ama benimde 2 aylık oğlumda alerji gelişti mamayı tadından dolayı yemiyor bahsettiğiniz mamayı doktorunuz mu verdi
tosuncukannesi Ozge_AyazEfee ikisinide denedim kabul etmiyor hatta alışır mı diye normal mamayla karıştırdım ama hic bir sekilde kabul etmiyor