Arkadaşlar sezeryan doğum yapalı 4 ay oldu ve regl oldum fakat daha sonra regl bitti 4 gün sonra tekrar olduö ve idrarırımı yaparken yanma ve çok şiddetli dayanılmayacak bir ağrım var ne yapmam gerekir enfeksiyon olabilir mi acile gitsem yardımcı olırlarmı böyle bir durum yaşayan oldumu