SecilZn Merhaba kızlar 💐 bebeğimin yüzü çok kuruyor 🥺zeytinyağı yada bebe yağı sürüyorum ama nemlenmiyor önereceğiniz bi merhem falan var mı yumuşacık yapsın yüzünü 😊 cok gergin yüzü 🥺
Kptny SecilZn kızım ve oğlumda da vücut kurulugu var mustela hydra bebe ozellikle duştan sonra kullanıyorum yüzüne vücuduna kokusu dokusu guzel tavsiye ederim
Almila7421 SecilZn bebeğim atopik dermatit sirenol şampuan ve vücut losyonunu kullanıyorum baya işe yaradı tavsiye ederim
emineveminigi SecilZn mustelanin küçük bir stick şeklinde nemlendiricisi var ondan çok memnunum ama fiyatı gereksiz pahalı çünkü minicik. Ama yinede alıp elinizin altinda bulunması güzel olur kokusuda çok güzel işlevide. Onun haricinde bebek vazelini kullanıyorum