Balcicek1 benim bebeğim de 38 günlük, Mersin’de yaşıyorum aslında çok soğuk değil ama bebek sonuçta ben üşüyorsam o daha çok üşür diye düşünüyorum. Evin derecesi 25 oluyor, bi yarım atlet, üzerine penye,bir de yelek, patikli pantolon, patiksiz ince pantolon üzerine de çorap giydiriyorum. Müslin battaniye alıyorum sadece hiç de terlemiyor bebeğim . Üzerini çok örtmüyorum