Günaydın güzel anneler başlıktan anlaşılacağı gibi 🙈 domates, şekersiz fıstık ezmesi, yumurta beyazı ne zaman başladınız? Doktorumuz İzmirde çok iyi bir doktordur güvenimiz tam ama yine de çok erken değil mi diye kalakaldım 🙄 8 ay 5 günlüğüz yavaş yavaş bunlarada başla dedi yumurta beyazında bugün 3.günümüz az az verdim sizde durumlar nedir