Tazeanne03 Kızlar 13 günlük kızım var geceleri asla uyumuyor uyusa bile yarım saat uyuyor geri kalkıyor ağlamıyor acıkmıyor ama uyanık duruyor 😂😂 ne yapmam lazım ya
Tazeanne03 tkolcak gece boyu uyanık zaten sürekli emzirmeye çalışıyorum ama tokken almıyor memeyi acıkınca alıyor
hemsireemom Tazeanne03 gaz 3 haftalık olduktan sonra başlar 21. Günden dış dünyaya alışmaya çalıyor olabilir
tkolcak Tazeanne03 sürekli meme arayisinda o zaman emzik kullanın bence. Ortodontik emzik kullandım ben çok rahat ettim. Sadece emzirmek için uyandiriyodum geri uyuyordu.
Seymaemre-asya34 tkolcak Emxik tutuyr uyuyor sonra emzik düşüyor agliyr uyaniyr etrafında arıyor.sürekli böyle başa dönüyoruz ne yapmalıyım 43 günlük
tkolcak Seymaemre-asya34 ilk zamanlar öyle oluyor sonradan kendileri takmaya basliyolar. Pes etme çok rahat ediceksin ilerde Bizimki damaklı yada yuvarlak uç kullanamadı. Ama ortodontik emziği çok güzel tuttu. Bebedor kulllandim ben.
Seymaemre-asya34 Avent ucuna benzeyen aldık e bebekten tutuyr ama atyr 5 dk snra filan uykudan uyandryr