Oğlum 13 buçuk aylık hastaydı zaten foktora götürdük soğuk algınlığı dedi ilaçlarını düzenli şekilde kullandık öksürüğü artınca tekrar doktora götürdük bronşit olmuş servise yatırmamız lazım en az 3 gün dedi ay beynimden aşağı kaynar sular döküldü nasıl üzüldüm ama servis doluymuş bir sürü ilaç iğne hava makinası verdi bir kaç güne durumunda değişiklik olmazsa başka bir hastaneye sevk ederiz dedi ilaçlarını iğneleri falan yaptırdık fakat hava makinasını kullanmıyor kıyameti kopartıyor ama kullanmadı lazım napıcam bilmiyorum nasıl kullandırıcam fikriniz var mı