
Günaydın kafama takıldım sizede bi sorayım dedim kızıma rutin tahlil yaptırmıştım dün sonuç öğrenmeye gitti neyse bana Demir’i düşük dedi ama ve ferro sanal yazdı ama kızımda kansızlık yok yani fazla çıkmış hatta. Demir değeride resimde gördüğünüz gibi referans aralıkta zaten şimdi kullansam mı ya şehir hastane asistan bakıyo kafasına göremi diyor anlamadım of sizede söyleyim birde d vitamini 2 yaşa kadar kullanılması gerekmiş devir3 yazmış 🤦🏻♀️ Eşimde diyor kullanma tahlilleri özel bi hatanede gösteririz diyor sizce ?