Aysenurl bence kizinizada mama sandalyesi alin benim oglum 23 aylik mama sandalyesinde oturuyor nirmal sandalyede rahat oturup yiyemiyor masaya boyu yetmiyor kayinvalidemde kullanmak icin mama sandalyesi aldiydim diger oglumda ek gidaya basladiginda kayinvalifemdekini getircme birini a101 den ,45 tl ye almistim birirnide bimden 65 tl ye bimden aldigim daha buyuk tabak kismi onu daha cok beyeniyorum