Merhaba 4.5 aylık bebeğim var sadece anne sütü alıyor. 3 aylık gibiyken kaka yapmamaya başlamıştı masajlar yaparak yaptırıyordum. Birkaç kendi yapıyordu sonra yeniden yapmamaya başladı. Şuan da masaj da işe yaramıyor. Doktora götürdüm fitil, duplahac ve maflor verdi. Şimdi de sadece fitille yapıyor. Böyle olup sonradan düzelen oldu mu 😔😔😔