Civikcivciv Merhabalar, ben de ergopunch kullanıyorum 1.0tog, evimizde sizin değer aralıklarında ensesi ya da gogusu hep sicak uyanıyor acaba terleyip sonra soguyor olabilir mi? Ben mesela 22derece oldugunda icine sadece uzun kollu citcitli giydiriyorum ayagina bir sey giydirmiyorum, 24dereceye cikarsa da kisa kollu citcitli giydiriyorum sogukluk gozlemlemedim hic. 2.5tog cok kalin gelir o derece araliginda ama icine sadece atletle onu da deneyebilirsiniz.