Sedamut4141 Banklar lütfen yardımcı olun kızımın kulağını 3gun once daldırdım ve eczacı 3 hafta dursun dedi ama kıyafetini değişirken 3. Gun de dustu şimdi kapanmış gibi de yara gibide böyle bisey başına gelen oldu mu
KumsaLina Sedamut4141 keşke ilk düştüğü zaman geri taksaydınız, şimdi daha bişey yapamazsınız iyileştiğinde tekrar delmek zorunda kalırsınız kardeşimdede aynısı şuan kapalı delmedi daha
Hellobacilar Sedamut4141 2 hafta sonra Başkan küpe için değiştirdik sonra ertesi gün küpe düştü daha da takmamıza izin vermedi kapandı hemen kulakları küçük oldukları için kapanıyor tekrar deldirmek gerekiyor bir kaç beklicem deldirmek için
Sedamut4141 KumsaLina iyileşmesi uzun sürdü mu iste anneme uydum avutma çocuğun canını dedi ben yoksa takmaya uğraşıyordum kardeşinizde kaçıncı gun düşmüştu
KumsaLina Sedamut4141 oda çok yeniydi ilkk günlerdi yaşı o zaman 14 falandı büyük olmasıns rağmen hemen 5 6 gün içinde kayboldu
Sedamut4141 Hellobacilar peki kabuk falan oldu mi yara gibi nasil kapandı dün dustu bugün kabuk gibi giriş yeri kapalı
Sedamut4141 Hellobacilar ne kadar sürede kapandı acaba dümdüz mu oldu kulak deliği tekrar ayni yeri mi delirmek gerek acaba keske hic deldirmeseydim diye kendimi yiyorum su an 😓
Hellobacilar Sedamut4141 canım yara gibi değil sen çok küçük nokta kadar kabuk gibi oldu suyla ıslatarak aldım onu bi daha olmadı hemen kapandı bir iki gün içinde baştan iz belliydi sonra oda gitti
Sedamut4141 Hellobacilar canım acaba kremlersem yumuşar mi kabuk gibi evet giriş yeri senin kızın kac aylıktı
Sedamut4141 Hellobacilar tamam canım çok sağol ben telaş yapıyorum yara olur iltihap olur diye bi tanesinde küpe var mi kizinda
Hellobacilar Sedamut4141 yok canım telaş yapma hiç krem sür yumuşasın temiz tut yeter. Diğeri düşünce eşini de çıkardım canım iki kulağında da küpe yok şuan
Sedamut4141 Hellobacilar tamam canım çok sağol içimi rahatlaydınız once deldirdigim eczaneyi aradin vazelin sürüp küpeyi takmayı dene dedi kabuk varken nasıl olcak dedim zorla yoksa kapanır dedi kararsizim su an