pervin_t 1yaşında kızım için mont alıcam anneler.Bu ikisi arasında kaldım.Ama tam pembemsi olmayan kışlık sade kalın mont önerileriniz varsa ona da açığım😁😁Ama link atsanız sevinirim.Yurtdışına sipariş vericem çünkü😊
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi pervin_t Üstteki modeli kullanıyorum. Leke tutmuyor diyebilirim silince hemen geçiyor. Sıcacık tutuyor. İçi çok güzel yumuşacık kalın. Gözüm kapalı öneririm. Çok da yakışıyor. Su geçirmez içine öyle de bir şey var yüzeyde kalıyor montta sıvı 😂