Guldan_ bunun en önemli nedeni bebeğin karnının tam doymamasıymış. Eğer bir derdi olmayan bebekler saat başı kalkıyorsa beslenmesiyle alakalı olabilir. Yeterince doyan bir bebek uyanmazmış. Bu konuyu biraz araştırmıştım. Kendi bebeğimde de deneyimlerim bunu. Eğer gün içinde yeterince besin aldıysa ve uyurken güzelce emdiyse o gecemiz hep güzel geçiyo. Diğer türlü işkence.