Oğlum gündüz kısa aralıklar olmak üzere 40 50 dk Kestirmelerle 5 kez uyur oyun duş bu şekilde uykusunu biraz alır henüz 3 aylık akşam 12 de yatarız beslenmesini gazını altını değiştiririm bir uyuruz fix uyanma saati 4.30 o uyanmasada ki uyanıyor kıpırdanıyır ben uyandırıp besliyorum ve tekrar yatış okula gidiyorum sabah 6.30 da uyanıyor bazen 8.30 ‘a kadar uyuduğu oluyor kıskançlık mı hasetlik mi kaynannam bakıyor oğluma okuldayken bu çocuk çok uyuyor kesin bir şeyi var aklıma beynime şüphe tohumları ekmekten başka bir işimgücü yok sşzcede çok mu uyuyor 🤧uykunun ne gibi bir zararı olur bende bilemedim sizler ne dersiniz merak ettim