Mayasu aynı sorun bizde de var bu aylarda normal sanırım herkesten duyuyorum 🙈 ben isilik diye düşünüp içimi rahatlatmaya çalışıyorum .. biodermanın kremini aldım ama işe yaramadı .. şimdi bi arkadaş sudocrem önerdi onu deniycem inşallah işe yarar 🤲🏻