Kızlar hepinize hayırlı geceler 😂
bizim 19 ayda tuvalet eğitimmiz olmuştu tuvalete yapıyordu 2 gün falan altına yapmıştı neyse 3 hafta kadar tuvalete gittik söyledik falan sonradan oğlum en ufak kızışında sinirlenişinde zorlada olsa altına işimeye başladı gözümün içine baka baka işiyordu 1 hafta sürdü veya geçmiştir baş edemedim zaten gece altına yapardı bezledim geri şimdi 24aylık bez bağlatmıyor normalde bağlatırdı ağlıyor hayr diyor neyse bende bağlamadım çişini söyle gidelim o zaman dedim bu sefer bez diye ağladı gene bağlarken ağladı tekmleyeme başladı beni çıkardım iyi hoş ama söylemedi altına yaptı bende altına yapıyorsun hani söylicektin tuvaletini dedim 4.işemesinde bezini bağladım bezi bağladım diye evde kıyametler kopardıı gece yatarken de değiştim gene kıyamet kopardı ben bağlıyorum o çıkarıyor ama hiç bir şekilde tuvalete yapmıyor kakasına gelicek olursam ilk eğitimden bu yana haftada 4 kerede olsa bezi olduğu halde tuvalete gitmek istediğini dile getirir götürürüm yapar ama şuan napıcam bilemiyorum bezi çıkarsam 3güne gene alışır diyorum ama gece çok fazla işiyor mama içiyor bıraktıramadım afedersiniz ama madde bağımlıları gibi vermeyince yatakta mama diye krize giriyor e gece 4 defa içiyor 250 ml biberonu 4-5 defada bitiriyor ama 5-6 kez rahat işiyor sabah uyandığında hep bez taşmış buluyorum ben nasık bir yol izleyecem🙄uzun ve karışık olduysa kusura bakmayın ama kafam Allakbullak oldu