İlk doğduğu zamanlar ben gece emzirmeden önce mutlaka altını alırdm o zamanlar acıktğnda sabırlı oluyodu ağlamyodu sonra emzirir memede uyumaya devam ederdi kolaylk oluyodu uyutmada, emzirirken tam uyuyo memede sonra altını acınca uyanıveriyo simdi 3 aylık altı kirliyse mecbur emzrdikten sonra alıyorum cunku durmuyo ağlıyo önce emmek istyo yani cocuğunuz nasl rahat ediyosa öyle davranın tabi sizin nasl kolaynza geliyosa en iyisi siz daha iyi bilirsinz hangisinde rahat ediyosanz bebek icinde sizn icinde oyle yapn bence