Kızımı uyutuyordum 3 aylık oğlumuda babannesi götürdü ağlamasın durmaz diye ben kızımın yanına uzanmıştım allahım bir çığlık sesleri çocuk gidiyor diye bir bağırmalar noluyor dedim bir koştum ama oğlum kaskatı kesilmiş eşimin elinde sırtına vuruyor kayınvalidem ağlıyor çırpınıyor parmağımı ağzına soktum biraz sanırım o anın korkusuyla tahriş oldu hafif kan geldi hafif kustu banyoya götürdüm yüzünü soğuk suyla yıkadım bi yandan eşim sırtına vurdu falan kendine geldi resmen evladım ellerimizden gitti öldük öldük dirildik hastaneye götürdük kontrol amaçlı ciğerlerinde birşey yok gibi ama 2 saat gözlem altında tutun dedi yeni geldik lütfen çook dikkat edin kusmasına doktorumuz bize yan yatırın dedi sırt üstü yatarken oldu olay gazının tam çıktığından emin olun gözünüzü ayırmayın en azından ilk 6 ay biz yaşadık siz yaşamayın rabbim kimseyi evladıyla sınamasın 😢😢😭😭