Firdescaner valla aile mesleğimiz ben yıllardır hamile ve doğum yapmış bayanlarin saç boyattigina şahidim kimseye de bişey olduğunu duymadık çok şükür 😊 kokusundan olabilir çünkü boya kafa derisinden bütün vücudumuza yayılmıyor yani eğer öyle bişey olsaydı saçını sürekli boyatanlar ya hasta ya kanserfln olurdu okadar kimyasala